Látásjavító szemjóga – fáradt, túlerőltetett szemekre

Látás torna szem

Szemtorna gyakorlatok A szemünk minden nap keményen dolgozik.

Néhány szemtorna gyakorlat

Néhány egyszerű szemtorna gyakorlattal megpihentetheti a szemét és felfrissítheti a látását. A modern életstílus nagy igényeket támaszt a szemünkkel szemben. Ha például számítógép előtt dolgozik, a szemének különböző kontrasztokhoz és fényviszonyokhoz kell alkalmazkodni naponta 30 alkalommal.

A vezetésre és sporttevékenységre vonatkozó adatok hasonlóak.

  • A füst károsíthatja a látást
  • Szemtorna gyakorlatok • europaetterem.hu
  • Helyreállította a látást a Bates módszerrel
  • Nagyszülők Lapja - 6 látásjavító szemtorna gyakorlat - Így végezd a szemész szerint!
  • Astigmatizmus myopia esetén

Nem csoda, ha a szemünk szenved ettől, és elkezd könnyezni, viszketni és kivörösödik. Ehhez gyakran nyaki panaszok és fejfájás is társul.

  • Látás és álmosság
  • Látásjavító torna a szem számára - Látás mínusz 10%
  • Emberi betegségek és látásának romlása
  • Szemtorna gyakorlatok Látásjavítás szemtornával A minden nap elvégzett pár perces szemtorna csodákra képes.
  • Látás-helyreállítási újítások

Ennek azonban nem kell így lennie. Néhány egyszerű szemtorna gyakorlattal újra fájdalommentesen láthat. Napjaink társadalmában két dolgozó közül több mint egy a számítógép képernyője előtt ül. A tudományos kutatások azt mutatják, hogy ha állandóan a képernyőt nézzük, akkor romlik a látásunk.

Szempihentető gyakorlatok

A kontrasztok észlelése, a színek megkülönböztetése és a távolságok közötti váltás egyre nehezebbé válik. Az állandó közelre nézéssel járó munka ráadásul látás torna szem a látómezejét is.

látás torna szem

Néhány egyszerű szemtorna gyakorlattal segíthet ezen. Mindössze néhány percet vesznek igénybe, bárhol és bármikor elvégezhetőek, és segíthetnek, hogy jobban tudjon koncentrálni, miközben a számítógépen dolgozik.

Szemtorna gyakorlatok a jobb látásért

Miért ne próbálná meg? Tekintsük át, mi a legjobb módja a szeme pihentetésének: Szempihentető gyakorlatok Eltakarás tenyérrel Ügyeljen rá, hogy kényelmesen üljön, tegye a karját sima felületre, és a két tenyerét helyezze a szemére.

látás torna szem

Teljesen sötétnek kell lennie. Most egy-két percig lélegezzen be és ki lassan, sietség nélkül.

Amikor ezt elvégezte, nyissa ki újra a szemét. Torna négy irányban Üljön kényelmesen egy széken, és tartsa a fejét egyenesen. Nézzen mind a négy irányba két-három másodpercig: felfelé, lefelé, balra és jobbra.

Kövess minket a Facebookon!

Ismételje meg háromszor. Fontos: csak a szemét mozgassa, a fejét ne. A szemgödör masszírozása Az enyhe masszírozás nagyon pihentető a szemnek.

látás torna szem

A hüvelykujja végével masszírozza meg a szemöldök alatti területet — az orra tetejétől látás torna szem szemhéj széléig — körkörös mozdulatokkal. Szempihentető gyakorlat Üljön egyenesen, és nyújtsa ki az egyik karját az orra elé, miközben a hüvelykujja felfelé néz.

látás torna szem

Most válasszon ki öt tárgyat: az orra hegyét, a kinyújtott karját, a hüvelykujját és két másik, távolabb lévő tárgyat a szobában. Nézzen mindegyik tárgyra felváltva, minden tárgyon pihentetve a tekintetét néhány lélegzetvételig. Végül a két szemével nézzen az orrára, a karjára, a hüvelykujjára és a két tárgyra, majd fejezze be azzal, hogy a távolba néz. Alkalmazkodóképesség javító gyakorlat.